Ми намагаємося забезпечити максимально зручні умови співпраці для наших клієнтів. При складанні договору наші фахівці враховують всі побажання і рекомендації. Проект проходить багатоетапне обговорення і корекцію до повної відповідності щодо побажань і можливостей обох сторін.

При виникненні спірних ситуацій співробітники докладають всіх зусиль, щоб вирішити їх методом досудових переговорів. Якщо ж домовленості досягти не виходить, споживач має право звернутися до державного регулятора або до суду для захисту своїх порушених прав.

Якщо ви, як клієнт нашої компанії, виявили загрозу безпеці подачі електричної енергії на ваше підприємство, то вам слід негайно повідомити про це нас: 

За телефоном: +38(063)-413-43-30

На адресу електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Письмовим зверненням на адресу: Україна, 08132, Київська обл., Бучанський р-н, місто Вишневе, вул.Європейська, будинок 19, офіс 1

Під поняттям «загроза безпеці подачі електроенергії» розуміється будь-яка ситуація, що:

  • несе в собі загрозу життю людей, домашніх або диких тварин;
  • може призвести до систематичних збоїв подачі електричної енергії на підприємство;
  • може призвести до аварійних ситуацій або до виходу з ладу промислового обладнання.

 

Основні вимоги до повідомлень, скарг та звернень

Повідомлення про загрозу енергетичної безпеки слід подавати письмовою заявою, електронним листом або телефонним дзвінком. У повідомленні обов'язково необхідно вказати:

  1. Хто подає інформацію (керівництво підприємства, відповідальна посадова особа, тощо). Обов’язково вказується назва підприємства та адреса місцезнаходження об’єкту електропостачання.
  2. Суть ситуації, яка несе загрозу енергобезпеці підприємства або лінії електропередач.
  3. В зверненні повинен бути підпис відповідальних осіб та зазначена дата його створення.
  4. Якщо звернення повторне, до нього треба додати рішення, які були винесені раніше.
  5. Також в зверненні вказується адреса електронної пошти, номер телефону для зв’язку, та інші контакти.

 

Використання електронного цифрового підпису при оформленні звернень не потрібно.

Якщо в скарзі зазначена адреса електронної пошти чи номер телефону, отримати попередню відповідь можна протягом 1 робочого дня. Відразу після отримання такого повідомлення, ми вживаємо всіх заходів для усунення наслідків аварії. Розгляд звернень від споживачів здійснюється в законодавчо регламентовані строки.

 

Як повідомити про порушення або виникнення небезпечної ситуації

Існує певний порядок дій, якого потрібно дотримуватися при виникненні аварійної ситуації або загрози безпечної експлуатації електромереж та обладнання.

Для працівників підприємств, виробництв, або споживачів, які стали свідками нещасного випадку:

  1. Співробітники підприємств і виробництв повинні оперативно повідомити безпосереднього начальника або відповідальну особу про виникнення аварійної або небезпечної ситуації.
  2. Споживачі, які стали свідками аварії або нещасного випадку повинні негайно звернутися в центр обслуговування за номером +38(063)-413-43-30

 

Що потрібно зробити в першу чергу (для споживачів):

  1. Не підходити до небезпечної зони ближче, ніж на 8 метрів.
  2. Здійснити інформування громадськості, поставити попереджувальні знаки, огородити небезпечну територію.
  3. Організувати заходи, які будуть перешкоджати потраплянню людей і тварин в зону, що знаходиться під напругою.
  4. Терміново інформувати центр обслуговування споживачів +38(063)-413-43-30

 

Алгоритм дій керівних або відповідальних осіб у випадку отримання інформації про ситуацію, яка загрожує безпечній експлуатації електромереж:

  1. Проаналізувати ситуацію, що виникла та її можливі наслідки.
  2. Гарантувати безпеку співробітників.
  3. Організувати необхідну медичну допомогу (за необхідності).
  4. Повідомити про аварію в усі необхідні інстанції.
  5. Викликати чергову бригаду майстрів з ремонту.
  6. У разі пожежі негайно сповістити відділ пожежної безпеки.
  7. Подати інформацію в центр обслуговування.
  8. Вжити необхідних заходів для запобігання подій, які можуть становити загрозу для життя людини, або перешкоджати нормальній роботі електромереж і обладнання.
  9. Провести перевірки з метою гарантування максимальної безпеки експлуатації електрокомунікацій.

Оперативне реагування на аварійні та небезпечні ситуації - це запорука збереження людських життів. Якщо ви стали свідком аварії, звертайтеся одразу за телефоном: +38(063)-413-43-30

Ми вживемо негайних заходів для її усунення та забезпечення безпеки оточуючих.